Kinderopvang en scholen

Wij van basisscholen CBS De Brandaris en RKBS Klavertje vier en SKH Kindcentrum Mirakels vormen samen de Community school.
Communityschool In de Breedte

SKH Kindcentrum Mirakels

Kindercentrum Mirakels is een fijne plek voor opvang van je baby of dreumes op speciale Baby-sensi®-groepen. De peuters spelen en leren samen en worden gestimuleerd in hun taalontwikkeling.

Wij geven de mogelijkheid voor een vertrouwde en optimale overgang naar de basisschool voor peuters vanaf 3,5 jaar. Eenmaal daar kom je na schooltijd en in de vakantie naar de buitenschoolse opvang van Mirakels. Daar zijn tal van activiteiten of kun je heerlijk buitenspelen.

Meer informatie: https://www.kinderopvanghaarlemmermeer.nl/opvang-0-4-jaar/onze-vestigingen/kindercentrum-mirakels.html

Contact: customercare@kinderopvanghaarlemmermeer.nl

Brandaris

Lekker in je vel en optimaal presteren!

Bij de Brandaris begrijpen we dat “lekker in je vel zitten” meer is dan alleen een gevoel; het betekent dat je jezelf waardeert en van jezelf houdt als mens. In onze schoolomgeving is veiligheid en respect erg belangrijk en we proberen een sfeer te creëren waarin iedereen zich fijn kan voelen. We besteden veel aandacht aan de sociaal – emotionele ontwikkeling van onze leerlingen en helpen hen groeien tot mensen die actief en betrokken kunnen meedoen in de samenleving van de toekomst.
Met onze toegewijde onderwijsprofessionals hebben we de basis van ons onderwijs goed op orde.

Wij heten u van harte welkom op onze school en kijken uit naar een mooie reis van groei en ontwikkeling samen met u en uw kind(eren).

Informatie en contact:
www.cbsdebrandaris.nl en info@cbsdebrandaris.nl

Communityschool In de Breedte

Klavertje vier

De RKBS Klavertje vier is een grote school, die bekend staat om zijn kindvriendelijkheid. De school staat goed aangeschreven in de wijk Floriande in Hoofddorp en wordt getypeerd als een gezellige grote school. De school kenmerkt zich door een opbrengstgerichte aanpak, waarbij eigenaarschap van kinderen centraal staat. Ouders en leerkrachten hechten eraan dat er goed onderwijs wordt gegeven, zodat de kinderen een gedegen basis leggen voor het vervolgonderwijs, waarbij de kinderen zelf verantwoordelijk zijn voor het leren. Ouders zijn betrokken bij de ontwikkeling van hun kinderen op school.
Leerkrachten en ouders beseffen dat een veilig leerklimaat de basis is voor de ontwikkeling van de kinderen. De school werkt daarom dan ook met het concept van de vreedzame school.
Er is aandacht voor leren programmeren in het Creatorlab, kunst en cultuur in het Einsteinlokaal en sport en bewegen in het algemeen.

Informatie en contact:
www.klavertje-vier.nl en info@klavertje-vier.nl